God's beautiful gift

نی نی سلام

1390/3/30 13:12
نویسنده : فریبا
1,535 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ني ني نازم

ديروز با بابائي و خاله نرگس رفتيم برات يه سرويس خواب خوشگل خريديم. بهشون گفتم آخر شهريور بيارن تا اون موقع اتاقتو رنگ كنيم . ولي عكسشو از سايتش برداشتم. خدا كنه خوشت بياد. البته اين اولين خريدت نيست.قبلاً هم برات لباس و اسباب بازي خريدم بعداً عكس اونا هم ميذارم .

براي ني ني گلم

چهارشنبه وقت سونوگرافي دارم . ايندفعه بابائي هم ميخواد بياد ببينت. فكر كنم ديگه بهمون ميگه تو پسري يا دختر. تا حالا اصلاً برام مهم نبود چي هستي. اما حالا كه مطمئنم حالت خوبه دلم ميخواد زودتر بفهمم.

مواظب خودت باش دوست دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

بهانه
28 خرداد 90 10:15
با کلیک بر روی لینک زیر عضو تالارهای گفتمان بهانه شوید http://www.bahaneh.net/user_register_inv.php?invitor=43217&code=535755373ad5662
قندعسل
28 خرداد 90 10:27
سلام .امیدواریم فرزند شما در کمال سلامت به دنیا بیاد و قدمش مبارک باشه پسر من هم مهر به دنیا می یاد. این عکس تختو کمد را ممکنه به من هم بگید از کدوم سایت برداشتید. منم می خوام بخرم و لی در انتخاب مشکل دارم.ممنون


سلام عزيزم
براي شماهم همينطور.
من اين سرويسو از فروشگاه ياسمين خريدم.
WWW.jasminwood.ir
خاله کوچک
30 خرداد 90 21:17
خاله نیلو ام که هیچی دیگه
دلمو شتوندی


سلام خاله كوچيكه
دفعه بعدي تو بيا كالسكه‌شو انتخاب كن