God's beautiful gift

بدون عنوان

1390/6/23 8:16
نویسنده : فریبا
304 بازدید
اشتراک گذاری

سلام رادوین کوچولو

خوبی عزیزم. باورت میشه ما الان ٣٣ هفته است که باهم هستیم. اون موقعِ‌ها وقتی یه خانم باردار می‌دیدم  می‌گفتم چه جوری یه موجود دیگه رو تو وجودِ خودش داره؟ یعنی چه احساسی داره حتماً سخته یا ترسناک. ولی حالا فکر میکنم قشنگترین و خوشمزه‌ترین احساسی که خدا میتونه به بندش بده همینه. خیلی خوشحالم که مادر میشم و از این حس لذت میبرم. البته فکر کنم پدر شدن هم خیلی حس خوبی داره چون بابایی که داره تو آسمونا سیر میکنه از بس خوشحاله. نمیدونی تو این چندوقت چقدر کمک من بود. کوچولوی مامان تو هم قراره یه روزی پدر بشی. امیدوارم که مثل بابائی باشی. مهربون و با گذشت. ما داریم خونه رو برای اومدنت آماده میکنیم . خیلی سرمون شلوغه . بابابزرگ و مامان‌بزرگ هم صبح تا شب دارن زحمت میکشن. ولی همه از این همه کار خوشحالن. اینا همش بخاطر توئه عزیز دلم . ما همه منتظرتیم.

دوست دارم         

مواظب خودت باشماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)