God's beautiful gift

بدون عنوان

1390/11/1 15:25
نویسنده : فریبا
365 بازدید
اشتراک گذاری

رادوین کوچولو سلام

قربونت برم هرروز که میگذره بیشتر از روز قبل دوست دارم پسر خوش اخلاقم صبحها که از خواب بلند میشی کلی برای مامان میخندی وقتی راه میرم و تو با چشات دنبالم میکنی و اغو اغو میکنی دلم میخواد درسته بخورمت. عزیز دلم آخه تو که هرروز یه شیرین کاری جدید یاد میگیری، من چه جوری دو ماه دیگه ولت کنم برم اداره. من که اصلا تو خونه بند نبودم حالا توحسابی بندم کردی راستشو بخوای اولا خیلی برام سخت بود. خیلی خسته میشدم  دوست داشتم زودتر این شش ماه بگذره برگردم اداره. ولی حالا دیگه اینطوری نیست نمیدونم من به وضعیت جدیدم عادت کردم یا تو حسابی خودتو تو دل مامان جا کردی. هرچی که هست روزای خوبیه تو داری تندتند بزرگ میشی هر هفته سایز لباست تغییر میکنه بابائی همش در حال خرید لباس و پوشکِ . بابا دوست داره تو یه پسر شیطون بشی ولی من دوست دارم آروم و لوس و مامانی بشی.  ولی‌اینطور‌که معلومه تو همون وروجکی میشی که بابا دوست داره. اشکال ‌نداره ‌تو‌ هر چی ‌باشی ‌پسر‌ عزیز منی

دوست دارم

رادوین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

dp
1 بهمن 90 18:18
سلام . وبلاگ روزنگار دختر زیبا و قشنگ بنده با موضوع : واکسن چهار ماهگی ملیسا خانم به روز شد . خیلی خوشحال میشم اگر با اومدنتون ، سری به کلبه یگانه دخترم ، ملیسا بزنید و با نظرهای پر از مهر و محبتتون ، یادگاری از این روزهای طفولیت ملیسا جان به ارمغان بیارید . بی صبرانه منتظر حضور شما هستیم . در ضمن وبلاگتون زیباست . بهتون تبریک می گم .


سلام و مرسی ازاینکه به وبلاگ پسرم سر میزنید
درضمن دختر کوچولوی زیباو شیرینی دارید.
خاله نرگس
3 بهمن 90 10:40
الهی فدات شم که تازگیا یاد گرفتی بخندی و دل همه رو ببری عاشق خنده هاتم
خاله نیلو
4 بهمن 90 16:50
خاله فدات بشه... خودم نگهت میدارم وقتی مامانی رفت اداره... الهی من فدای خنده هات بشم که دل خاله رو بردی باهاشون... خوش اخلاق خودمونی
مامان پارساجون
1 اسفند 90 16:02
مریم
10 اسفند 90 16:56
دوستاي گل تهران و شهرستان اگر براي سيسموني دنبال لباساي تك و فوق العاده هستيد از حراج تا 15 اسفند ماه ما ديدن كنيد. شايان دكر است تا تابستان آينده سفارش نميگيريم. سفارش هاي جديد در اواخر ارديبهشت ثبت ميشوند. با خريد و ثبت شماره تماستان از ورود محصولات جديد و حراج هاي ما با خبر شويد. امكان ارسال به تمامي نقاط ايران. امكان خريد حضوري همراه با همسر و كوچولو ها. از مجموعه تك ما ديدن فرماييد. http://babybrandsstore.blogfa.com/
سمانه
9 اردیبهشت 91 19:12
سلام .جان چه پسر نازی .نکنه از قلب اروپا آوردیش ! همسر من اصلا درباره چهره کسی اظهار نظر نمیکنه اما این کوچولو رو که دید ،گفت:چه خوشگله سمان!
خدا حفظش کنه


مرسی عزیزم
سمانه
9 اردیبهشت 91 19:15
با اجازه رادوین جونم میزارم درلینک دوستان صدراجونم


حتما خوشحال میشم عزیزم

الهام
25 اردیبهشت 91 18:32
سلام عزیزم
میتونم بپرسم سرویس چوب نی نی تو از کجا خریدی و با چه قیمتی؟
آیا مشهد هم شعبه داره؟

مرسی گلم


سلام
ببخشید که دیر جواب میدم
سرویس خواب رادوینو از یاسمین خریدم. کمد و تخت و شلف یک میلیون صدهزار شد. اگه تو سایتش بری همه مدلها و شعبه هاشو میبینی