God's beautiful gift

بدون عنوان

1391/2/8 23:37
نویسنده : فریبا
294 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم

مامانی دیروز 5 ماهت تموم شد. دیروز واکسن 6ماهگیتو زدیم خدارو شکر ایندفعه اذیت نشدی.

دو هفته است یاد گرفتی خودت برگردی. روز اول که یاد گرفته بودی تا میذاشتنت زمین غیرارادی برمیگشتی ولی چون بلد نبودی به حالت اول برگردی میزدی زیر گریه.

من از 14 فروردین رفتم سرکار. تا ساعت 4 پیشت نیستم ولی وقتی برمیگردم مادرجون از شیرین کاریات برام تعریف میکنه. قربونت برم از صبح که از خونه میرم بیرون تا وقتی برگردم همش تو جلوی چشامی. نمیدونی چقدر دلم برات تنگ میشه.ولی وقتی برمیگردم کلی انرِزی دارم که باهات بازی کنم.

فکر کنم که دیگه نزدیک دندون درآوردنتٍ. منتظرم که یه جوونه کوچولو بزنه تا برات یه جشن دندونی بگیرم.

رادوین

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

الهام
17 خرداد 91 14:36
خیلی نی نی نازی داری .ایشالا همیشه سالم باشه
سیسمونی رو خیلی باسلیقه خریدی و چیدی.
میشه بگی سرویس چوب رو از کجا خریدی و با چه قیمتی؟
کل سیسمونی رو چقدر هزینه کردی؟


سلام
مرسی عزیزم
سرویس چوب رادوینو از یاسمین خریدم (روبروی پارک ساعی) قیمتش پارسال برای من 1100 تموم شد و کل سیسمونیش حدود 3میلیون