God's beautiful gift

جشن دندونی

1391/3/20 18:53
نویسنده : فریبا
6,377 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

پسر گلم پنجشنبه برای نصف دندون قشنگت یه جشن دندونی گرفتم هرچند که خودت نیم ساعت بیشتر بیدار نبودی ولی خیلی خوش گذشت.

کارت دعوت مهمانها

 کارت دعوت دندونی

کارت جشن دندونی

کارت جشن دندونی

گیفت برای بچه ها

گیفت دندونی

گیفت دندونی

میز پذیرایی که بعد از تکمیل شدن یادم رفت عکس بگیرم

جشن دندونی

جزئیات

جشن دندونی

جشن دندونی

جشن دندونی

جشن دندونی

اینم نصف دندون نازم

اینم نصف دندون نازم

جشن دندونی

جشن دندونی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

الهام
23 خرداد 91 16:02
وای فریبا جون.خیلی پسز نازی داری ماشاالله.خدا ایشالا حفظش کنه و همیشه سالم باشه.دعا کن خدا به منم یه نینی ناز مثل رادوین بده.
راستی سرویس چوبش رو از کجا و با چه قیمتی خریدی؟

لطف داری عزیزم
سرویس چوب رادوینو از یاسمین خریدم 1100
خاله نرگس
23 خرداد 91 23:02
رادوین جون به هممون خیلی خوش گذشت! خدا کنه هر دندونی که درمیاری مامانت یه جشن بگیره خیلی دوستت دارم... خیلیییییییییییییییییییی
ساحل
18 تیر 91 14:51
عزیزم پسرت خیلی نازه خدا حفظش کنه

فقط یه سوال دارم اگه جوابمو بدی ممنون میشم من از سرویس خواب نی نی تون خیلی خوشم اومده میشه بگین په مارکیه و از کجا خریدین ؟ همین جا میام جوابشو میخونم


سلام عزیزم
سرویس خواب رادوینو از یاسمین خریدم روبروی پارک ساعی قیمتش هم برای من 1100 دراومد.

سپیده
24 مرداد 91 21:26
سلام خانمی. اجازه هست عکس های جشن دندونی گل پسرتونو تو وبلاگ "کودک من" بنام خودتون بزاریم تا مامانهای دیگه از ایده هاتون استفاده کنن؟ اگه زحمتی نیست تو وبلاگ خودمون جوابشو بدید. ممنون


سلام عزیزم
بله حتما خوشحال میشم
فقط من نتونستم وبلاگ شمارو باز کنم
سپیده
27 آبان 91 8:51
سلام فریبا خانم . ممنون. ثبت شد http://koodakeman91.niniweblog.com/