God's beautiful gift

بدون عنوان

1391/4/18 19:39
نویسنده : فریبا
550 بازدید
اشتراک گذاری

عششششششقم سلام

میدونم خیلی وقته که به وبلاگت سر نزدم ولی چیکار کنم مامانی. آخه تو وروجک خیلی وقتمو گرفتی. الانم که دارم مینویسم تو خواب ناز بعدازظهری. هر روز من ساعت 4 میام خونه تورو از مادرجون میگیرم بعد میایم خونمون با هم بازی میکنیم تا ساعت 5 که خوابت میگیره و تا 7 عصر میخوابی . منم تو این دو ساعت با همه خستگی به کارای خونه میرسم .

خیلی دلم میخواد هرروز از شیرین کاریهات بنویسم. از قهقه زدنات . از غر زدنات. از لج‌بازیهات که خودت سفت میکنی و سرتو میدی عقب مخصوصاً وقتی میخوام لباستو عوض کنم . از موقعی بنویسم که وقتی پدرجونو میبینی خودتو لوس میکنی و میزنی زیر گربه تا بغلت کنه. از وقتهایی که صدای اهنگ میشنوی میخوای دست بزنی ولی دستات بهم نمیخورن و از بغل هم رد میشن . از موقعی که دهنتو تا اخر باز میکنی و میچسبونی به صورت ادم تا مثلا بوس کنی. از موقعی که ماشین کوچولوتو دستت میگیری و یه ربع با چرخاش ور میری . راستی گلم این عکس اولین اسباب بازی که نمیدونم چه جوری به این روز دراوردی

خرابکاری رادوین

خرابکاری رادوین

راستیییییی یادم رفت بنویسم که دندونای قشنگت شده دوتا. دوتا مروارید خوشگل که وقتی میخندی میخوام درسته قورتت بدم.

اینم چندتا عکس 8 و 9ماهگی

رادوین

رادوین

رادوین تو ماشین

رادوین

رادوین در کن سولقون

رادوین

رادوین وقتی هرچی صداش میکنی تحویلت نمیگیره

رادوین

رادوین

رادوین درحال انجام پروژه فضولی

رادوین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

نیلوفر
18 تیر 91 22:52
خاله قربونش بره
خاله نرگس
25 تیر 91 9:37
آخ قربونش برم
yeki yedoone mamano baba
1 مرداد 91 13:31
وااااییییی چه نازه
عارفه
18 مرداد 91 21:01
خییییییییییییییییییییییییییییلی نازه عاشق اون عکس توی ماشینم
Arefe
18 مرداد 91 21:39
وای من عاشق اون عکس توی ماشینشم It s veryyyyyyyyyyyyyyyy Beautiful