God's beautiful gift

بدون عنوان

1391/5/24 18:48
نویسنده : فریبا
373 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

وروجک مامان تازگیها اینقدر وقت‌گیر شدی که دیگه تقریبا به هیچ کاری نمی رسم . دندونای کوچولوت داره در می‌آد برای همین کلی بهانه گیر شدی. الهی قربونت برم میدونم خیلی سخته ولی این تازه اول راهه. آخه همه جا که دلٍ آروم مامان نمیشهقلب

شما الان تو 10 ماهی. ولی من به اندازه 100 سال بهت وابسته شدم. مخصوصا با این شیرین‌کاریهای نازت چند تا کلمه هم یاد گرفتی. مثل  ماما=مامان    بابا=بابا    بوپ=توپ    دد=بیرون    هم= خوردنی    پا=پا  هاااااااااای= بای بای     دااااا=دالی

چهار دست و پا نمی ری فقط دوست داری بلند شی و راه بری. ولی وقتی می زاریمت تو روروئک هیچی از دستت در امان نیست. صبحها مادرجون و پدرجون و حسابی مشغول کردی. اونا خیلی دوست دارن و برات زحمت میکشن یادت باشه وقتی بزرگ شدی باید براشون جبران کنی . باااشه مامانی.

                                                                                                     دوست دارم

                                                                                                  همیشه مواظبتمماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان همای مسیحا جونی
24 مرداد 91 19:49
الهی قربون این پسر ناز برم..
می دونم خوب دوستی واسه مسیحای من میشه.


مرسی عزیزم
مسیحا کوچولو هم خیلی شیرینه مخصوصا چشمهای آبیه قشنگش

خاله نرگس
28 مرداد 91 10:46
الهی فداااااات شم عزیز دلم منم برات زحمت می کشما، برا منم جبران کن خاله
خاله نیلو
18 شهریور 91 17:18
پ من چی !!!!