God's beautiful gift

بدون عنوان

1391/6/24 11:04
نویسنده : فریبا
403 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

عزیز مامان اون موقع‌ها که تو نبودی وقتی مامانا از مریضی نی‌نی‌هاشون ناراحت بودن تو دلم میگفتم خوب همه مریض میشن دیگه چرا اینا اینجورین ولی حالا خودم با تب تو گریه میکنم و اگه کسی درکم نکنه ناراحت میشم .  پسر گلم تازه خوب شده بودی که دوباره تب گرفتی و بعدشم صورت و بدنت پر از دون‌دونای قرمز شد دکتر گفت مخملک گرفتی گفت که خارش نداره ولی من همش میترسیدم که تو چیزی احساس کنی . خدا رو شکر که دیگه خوب شدی ولی مامان جونی فکر کنم از این به بعد باید منتظر این روزای بدم باشیم هرچند که تو خیلی پسر خوبی هستی با این همه تب بالا ولی اصلا گریه نکردی فقط همه ما دلمون واسه وروجک بازیهات و خنده‌های قشنگت تنگ شده بود.

اینم عکس اولین مریضی دون‌دونی

رادوین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

خاله نرگس
25 شهریور 91 15:33
دیگه مریض نشیا عزیز دلم
سپیده
26 شهریور 91 17:19
سلام فریبا خانم. اسم گل پسری رو ننوشتید. خواستم با اجازتون عکسهای جشن دندونی گل پسری رو بزارم تا مامانهای دیگه از ایده هاتون استفاده کنن.


سلام
خواهشم میکنم خوشحال میشم.
راستی اسم پسرم هم رادوین یعنی جوانمرد
parastou
2 مهر 91 17:10
سلام فریبا جون خوبی گلم
رادوین عمه چطوره قربونش برم دلم واسش یه ذره شده الهی هیچوقت مریضیشو نبینم/فدای اون چشای نازش بشم من/از طرف من ببوسش
به رسول سلام برسون
راستی به وبلاگ رز سر بزن البته هنوز اول راهم
منتظرم بیام تهران عکسای جدیدشو بگیرمو وبشو اپ کنم


سلام عزیزم
وبلاگ رز و دیدم خیلی عالی بود. خوشبحال رز با این عمه با محبت.
مرسی که به وبلاگ رادوین سر زدی
الهام
16 مهر 91 12:45
کجایی فریبا جون؟
نمیگی دلمون برای رادوین جونم تنگ میشه؟بهتر شده پسر نازت؟
ایشالا هرجا هستین سالم باشین


عزیزم مرسی از محبتت