God's beautiful gift

رادوین عزیزم تولدت مبارک

1391/8/8 23:37
نویسنده : فریبا
2,100 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی وقتها با زبان بی زبانیت صدایت میکنی که بازی کنیم. من یا خسته ام یا بیشتر دلم میخواهد بنشینم و یا با بقیه حرف بزنم تا با تو بازی کنم . بس که خرم!!!!!

با تو بازی کردن و همپای تو به همه جا سرک کشیدن.دالی بازی کردن . هواپیما شدن یا ریزریز با چرت و پرت هایت بازی کردن یواشکی از کلمه هایی که میسازی خندیدن. یواشکی بازو و موهایت را بوسیدن. تماشایت کردن...

آرزویم یک دشت بزرگ و نرمالوی سبز است که باهم بدویم و خل مشنگ بازی دربیاوریم. بی‌آنکه برای کاری یا جایی عجله داشته باشم . بی‌انکه بترسم بخوری به مبل و میز و هرمانع بیخودی که گذاشته‌ام جلوی راهت.

پسرکم دیروز یکساله شدی. داری بزرگ میشی و من هرروز دلم برای دیروزت تنگ میشه. روزهایی که مثل باد گذشت و من هنوز باورم نمیشه که یکسال شده باشه.روزی که برای اولین بار با صدا خندیدی . اولین باری که متوجه کفش پایت شدی و همش سعی در گرفتنش داشتی . روزی که برای اولین بار چیزی غیر از شیر خوردی و تا یک ربع بعد مزه مزه میکردی. روزی که سعی میکردی مورچه در حال حرکت روی زمین را با دو انگشت کوچولوت بگیری و یا اولین باری که یه مگس دیدی و تا زمانی که میدیدش از ذوق بال بال میزدی و یه عالمه خاطرات شیرین و دوست داشتنی دیگه.

عزیز دل مامان امسال یه تولد کوچولو برات گرفتیم که مهمونات فقط 2تا مادربرزگ و پدربزرگها بودن که خیلی هم خوش گذشت فقط شما خیلی وروجک بازی درآوردی و نذاشتی یه عکس خوب ازت بگیریم.

عزیزم بازم تولدت مبارک . من و بابا خیلی دوست داریم و همیشه کنارت هستیم

رادوین

رادوین

رادوین

رادوین

رادوین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

AliReza & ViDa
6 آذر 91 23:07
amoo joon tavalodet mobaraaaaaaaaaaaaaaaak dooset daram radvin joonam.



meeeeeeeeeeerci
خاله نرگس
7 آذر 91 12:19
101 ساله بشی عزیز دلم عاشششششقتم
مامان همای مسیحا جونی
13 آذر 91 10:37
ای خداااا.. مبارکه عزیز دل
ایشالا سالهای سال زنده و سلامت باشی پسر طلا
راستی مامان مهربون
مسیحای من توی مسابقه نی نی فشن شرکت کرده.
اگه دوست داشتی یه سری بزن و بهش رای بده.
بوس واسه نی نی ماهت
http://ninimod.niniweblog.com/post20.php


حتما عزیزم

فاطمه مامان الينا
15 آذر 91 9:11
تولدت مبارك .هميشه شاد باشيد
سپیده
25 آذر 91 0:48
سلام فریبا خانم. تولد گل پسری مبارک
http://koodakeman91.niniweblog.com/


مرسی عزیزم