God's beautiful gift

بدون عنوان

1392/3/19 20:34
نویسنده : فریبا
462 بازدید
اشتراک گذاری

سَاااام

عزیز دلم الان سه ماه از آخرین باری که برات نوشتم گذشته و شما دیگه به س سام میگی سَام. یه مدت با وبلاگت مشکل داشتم و نمیتونستم بازش کنم ولی الان که اومدم و اخرین مطلبتو میخونم می بینیم که شما تو این سه ماه چقدر بزرگ شدی الان دیگه نمیتونم جلوی تند راه رفتنت و بگیرم. کلی هم تنوع به راه رفتنت میدی روی پنجه راه می ری ، می چرخی و میری یا می دوی. دیگه قشنگ با کلمات منظورتو میفهمونی . بابا رسولم همش بهت کلمه های سختو میگه تکرار کنی بعد کلی به حرف زدن شیرینت می خنده . تازه دو تا شعر هم یاد گرفتی و با مادر جون میخونی: یه توپ دااَم گل گییه .فقط نمیدونم چرا تازگیها یه ذره ترسو شدی با یه مشاور کودک صحبت کردم میگه عادیه و میگذره...

قربونت برم عصرها که از سرکار میام با هم می ریم پارک شما هم که تا درختای پارکو میبینی باخوشحالی داد می زنی سرسُه ....... تاتااباسی با بچه ها هم زود دوست میشی و بازی میکنی

باورم نمیشه که همین سه ماه پیش بوده که حتی نمیتونستی درست راه بری............

 

دوست دارم

رادوین

این عکس رادوین جونم نوروز 92

رادوین

رادوین جون در دریاچه زریوار مریوان

رادوین

رادوین در حال دویدن دنبال ببعی ها ولی بچم خیلی عقب مونده

رادوین

رادوین جون امسال کل کردستان و گشته

رادوین

یادم رفت بگم اقا رادوین رفته بود آرایشگاه و کلی جیگر شد این عکس قبل از اصلاح

رادوین

و حالا......

رادوین

رادوین جون بعد از اصلاح

رادوین

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

خاله نرگس
26 خرداد 92 10:19
سَاااام عزززززززززیزم الهی فدات شم، با اینکه هر روز می بینمت ولی از صبح تا عصر که بیام خونه دلم یه ذره ست برات راستی دو تا سه شعرم یاد گرفتی که با مادرجون همراهی می کنی و می خونی. رقصتم کلی پیشرفت کرده، فقط هنوز بشکنات صدا نداره
مهسا مامان نورا
7 تیر 92 22:26
نورا در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به دخترم رای بدین. فقط کافیه کد 190 را به شماره 20008080200 پیامک کنید. مرسی خاله جونی
الينا گلينا
15 تیر 92 16:09
جيگرشو چقدر خوش تيپ و ناز شده .ماه پسر قند عسل بخورمت .
ماریا
24 تیر 92 2:28
عزیزدلم عروسک خوشگلللللل بوووووووس
الهام
22 مهر 92 15:06
عزیزم چقدر دلم برات تنگ شده بود.چقدر ناز شدی ماشالله
جشن تولد مدرن کودک ونوجوان با شایلین تم
11 مرداد 93 18:31
سلام شما در قرعه کشی جشن تولد مدرن کودک و نوجوان با شایلین تم برنده شده اید لطفا برای ثبت و دریافت هدیه به نام خود اقدام کنید جشن تولد مدرن کودک و نوجوان با شایلین تم و یا http://www.arzanhadaya.mihanblog.com[سلام من تازه پیامتونو دیدم باید چیکار کنم؟؟]