God's beautiful gift

قشنگترین صدای زندگیم

1390/2/10 13:49
نویسنده : فریبا
695 بازدید
اشتراک گذاری

ماچسلام عزیز دلم

نمیدونی چه حالی دارم .

دیروز دکتر دستگاهشو چرخوند روی شکمم تا من زیباترین و پرهیجانترین و عزیزترین و آروم ترین صدای زندگیمو بشنوم. صدای تاپ تاپ قلبت. قلب کوچولوی قشنگت. تند تند میزد . محکم بود ولی کوچولو و آروم . اینقدر بهم آرامش می داد که دلم میخواست به دکتر بگم بزاره بازم بشنوم ولی روم نشد. ولی صدات هنوز تو گوشمه.

سه هفته دیگه برام سونو نوشته بیصبرانه منتظرم که اون روز بیاد تا دوباره هم ببينمت و صداي قشنگتو بشنوم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مادر
10 اردیبهشت 90 13:54
سلام بر مادر خوب دنیا
نی نی های ما و شما زیاد با هم تفاوت سنی ندارن-احساس شما رو خوب درک میکنم منم-ایشالا هر دوشون سالم به دنیا بیان و صالح بزرگ بشن زیر سایه پدر و مادرشون-خوشحال میشم به منم سر بزنید




سعيد
10 اردیبهشت 90 14:03
سلام مادر مهربون
اسم اين كوچول موچولورو چي ميخواين بزارين!!؟؟
اگه دختر بود بزارين سيندرلاه چون هم اسم زيباييه هم آخرش الله داره!!!
اگرم پسري بود بزارين رستم كه از ترس نتونين صداش كنين!!
اگرم واقعا يك اسم با ابهت و زيبا در عين حال كهن و پارسي ميخواين بزرارين كوروش يا داريوش چون واقعا زيباست
اميدوارم كوچولوتون بهترين لحظه ها رو تو زندگيش داشته باشه


سلام و مرسي از نظرتون
سيندرلا ايده جالبي بود
ني ني تا الان كه بهترين لحظه ها روز تو زندگي ما بوجود آورده.