God's beautiful gift

ثُمَّ سَوَّاهُ وَنَفَخَ فِيهِ مِن رُّوحِهِ

1390/3/30 7:48
نویسنده : فریبا
495 بازدید
اشتراک گذاری

سپس خدا اندام انسان را موزون ساخت و از روح خویش در وی دمید.

 

ميدوني يعني چي كوچولو؟

حتماًميدوني!!!شايدخيلي‌كوچيك‌ باشي ‌ولی تو از من به‌‌خدا نزديك‌تري پس مي‌‌فهمي يعني‌چي.

تو قرآن نوشته وقتي جنين 4ماه و 10روزش ميشه خدا از روح خودش در اون ميدمه

اين يعني امروز نوبت توئه

روح      روح خدا    يه روح پاك    يه روح بكر    يه روح پر از زيبايي در انسان دميده ميشه تا انسان بشه اشرف مخلوقات. عزيزم، تو بايد اينو هميشه يادت بمونه، چيزي كه تقريباً همه از يادشون رفته. يادت باشه وقتي بزرگ ميشي مي‌شنوي يا تو كتابا مي‌خوني كه خدا بزرگه‌، بخشنده است ، ستارالعيوبِ ، الرحم‌‌الراحمينِ، يه كم از همه اين صفات تو وجود توست. تو بايد چيزي كه خدا به تو بخشيده رو پاك پاك نگه داري. بايد به اندازه سهمت بخشندگي و بزرگي اونو به همه نشون بدي. يادت باشه اگه اون نمي‌خواست تو الان نبودي. پس بايد هميشه شكرگزارش باشي. اول از همه بخاطر بودنت.

يه جا خوندم در اين روز، خداوند فرشته‌اي رو مي‌فرسته تا هويت تورو مشخص كنه و رزق تو رو همونطور كه خدا گفته بر لوح سرنوشتت بنويسه. ميدونم كه خدا بهترين و بيشترين چيزهارو براي تو مي‌خواد ولي منم برات دعا ميكنم كه هميشه عاقبت‌بخير بشي ، دعا ميكنم دنيا هميشه همونطور باشه كه دوست داري.

راستي فكر كنم از اين به بعد غير از صداي من صداهاي ديگه هم مي‌شنوي. كوچولوي من هروقت هر صدايي اذيتت كرد يه ندا بده خودم ساكتش مي‌كنم.

دوست دارم مواظب خودت باشقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

fatemeh
24 خرداد 90 19:19
سلام.آخی چه مامان باحالی داره این نینی ناز.4ماه و10 روز یعنی 4ماه تموم بشه و 10روز رفته باشی توی 5ماه؟اینجوریه؟


سلام عزيزم
بله من الان توي 5ماه هستم.