God's beautiful gift

یعنی تو هستی؟

1389/12/16 15:13
نویسنده : فریبا
414 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دوشنبه ۱۶ اسفند ۸۹

چند روز بود که یه حسی داشتم. یه حس عجیبی که تا حالا نداشتم

دیشب رسول ب ب چ  خرید و مجبورم کرد که ببینم تو هستی یا نه

دوتا خط داشت خط اول تیره و کلفت بود نشونه وجود من و خط دوم که ریز و کمرنگ بود ..........

یعنی واقعاْ تویی؟!!! باورم نشد. دوباره راهنماشو خوندم . دوتا خط یعنی مثبت

بیخیالش شدم تا آخر شب دوباره رفتم سراغش هنوز دو تا بود

همیشه فکر می کردم وقتی خط خوشگلت رو ببینم چی کار میکنم؟   هیچی  هیچ کار نکردم شوکه شده بودم با این که چند ماهه منتظرت بودیم  ولی نمیدونم چرا وقتی وجودتو اعلام کردی ترسیدم. رسول خیلی خوشحال بود گفت که امروز حتماْ برم آزمایش خون بدم ولی من نرفتم. اگه برم و بگه هستی؟ اگه بگه نیستی؟ نمیدونم از هردوش ناراحت میشم. نه ... از نبودنت بیشتر ناراحت میشم ولی از بودنتم ..... نمیدونم نمیدونم . کاش می رفتم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

آوا
16 اسفند 89 15:06
سلام یهت تبریک می گم بی بی چک اشتباه نمی کنه