God's beautiful gift

پسر گلم سلام

1390/4/4 11:47
نویسنده : فریبا
621 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه يكم ‌تير‌ هزار‌و‌سيصد‌و‌نود ساعت 9‌صبح بعد از 21هفته انتظار آقاي دكتر گفت كه تو پسري قلب 

چهارشنبه من و بابايي و خاله نيلو با هم رفتيم سونوگرافي ولي دكتر اون دو تا رو راه نداد ناراحت   وقتي دكتر كارشو شروع كرد همش نگران بودم با اينكه خيلي دلم مي ‌خواست زودتر بفهمم دختري يا پسر اون موقع فقط دوست داشتم بشنوم كه سالمي.  تا دكتر يه ذره اخم ميكرد  يا صورتش تو هم مي‌ رفت  دلم يهو مي ‌ريخت ولي بالاخره بعد از نيم ساعت گفت كه آقا پسرت سالمِ و همه چيزش خوبه. با شنيدن آقا پسرت همه نگرانيهام يادم رفت آخه هميشه تورو ني‌ني صدا مي‌زدم حالا من پسر دارم لبخند  سريع رفتم بيرون و به بابا رسول و خاله نيلو گفتم .  دلم مي‌‌‌خواست مي ‌تونستي صورتشونو  مي‌ ديدي كه چقدر خوشحال بودن . يه چيزي بگم بابايي از اول مطمئن بود كه تو پسري.ولي وقتي بهش گفتم همه صورتش خنده شده بود البته اگر دختر هم بودي همين عكس‌العملو  نشون ميداد چون خودمم  همينطور بودم. بيشتر از اين خوشحال بوديم كه هويتت معلوم شده بود انگار حالا رسمي ‌تر شدي ديگه راستي راستي داريم مامان و بابا ميشم . نميدوني از نيم ساعت بعدش چقدر به من و بابا زنگ زدن اول از همه نرگس ، بعد خاله مريم، بعد مامان‌بزرگا و .... ديگه اسم همشونو نمي ‌گم آخه خيلي زيادن تا  آخر شب  يا  sms تبريك ميامد يا زنگ مي ‌زدن .  اينا همش بخاطر توئـه مي ‌بيني ماماني چقدر مهمي .

 ما قبلاً اسمتو انتخاب كرديم    رادوين   يعني  جوانمرد كوچك

 قشنگنه مگه نه؟ حتماَ توهم دوست داري! نكنه از اسمت خوشت نياد؟!! ناراحت ببين به خدا اگه وقتي بزرگ شدي به من بگي اين چه اسميه انتخاب كردين، كاش خودم مي‌تونستم براي خودم انتخاب كنم از دستت ناراحت ميشم از الان گفته باشم قهر اصلاً اين حق من و باباست كه تورو به هر اسمي كه ميخوايم صدا كنيم توهم بايد به سليقه ما احترام بزاري. باااااااشهچشمک

رادوين عزيزم ميشه يه خواهشي ازت كنم، ميشه يكم كمتر گرسنه‌ات بشه آخه من خيلي ميخورم ، تو كه يه مامان چاق نميخواي؟

                                                                                     دوست دارم، مواظب خودت باش  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

خاله نرگس
7 تیر 90 18:05
رادوین جونم به حرف مامانی گوش نکن. هر وقت دوست داری بخور من رادوین تپل دوس دارم
دانيال
13 تیر 90 13:05
سلام من مامان دانيال هستم . خوشحال ميشم كه به سايت دانيال يه سري بزنيد متشكرم مامان مهربون
هدیه
18 تیر 90 18:31
خدا حفظش کنه
نیلووووووووو
20 تیر 90 15:29
اخی
مامان فهیمه
2 مرداد 90 19:37
سلام : اسم قشنگی برای پسرتون انتخاب کردید... اما به نظر من این اسم فقط برای کودکی گل پسرتون مناسبه... هیچ فکر کردید زمانی که پسرتون پاشو میزاره تو دبیرستان یا دانشگاه ،اگه کسی ازش بپرسه معنی اسمت چیه و اون بگه جوانمرد کــــــــــوچک .... چه حالی بهش دست میده؟؟؟ مخصوصا اگه دوستاش بی ظرفیت باشن و در اون لحظه بهش بخندن.... من نظر شخصیمو گفتم... به هر حال شما پدر و مادرش هستین... انشالله صحیح و سلامت به دنیا بیاد
کوروش
3 مرداد 90 20:14
ي تراويد آفتاب از بوته ها. ديدمش در دشت هاي نم زده مست اندوه تماشا، يار باد، مويش افشان، گونه اش شبنم زده. *** لاله اي ديديم - لبخندي به دشت - پرتويي در آب روشن ريخته. او صدا را در شيار باد ريخت: (( جلوه اش با بوي خاك آميخته.)) *** رود، تابان بود و او موج صدا: (( خيره شد چشمان ما در رود وهم.)) پرده روشن بود، او تاريك خواند: (( طرح ها در دست دارد دود وهم.)) *** چشم من بر پيكرش افتاد، گفت: (( آفت پژمردگي نزديك او.)) دشت: درياي تپش، آهنگ، نور. سايه مي زد خنده تاريك او